وزارت ورزش همچنان مالک سرخابی‌هاست صعود ۱۷ پله‌ای عالمیان در رده بندی جهانی بازیکنان پرسپولیس منتظر وعده درویش طارمی؛ شکارچی محوطه جریمه ترابی در راه تراکتور؟! سومی ووشوکاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری وضعیت گل‌محمدی همچنان نامشخص حریفان شهرداری گرگان در آسیا مشخص شدند غایبان جام تختی از حضور در لیگ کشتی محروم می شوند تکلیف اوسمار برای تمدید قرارداد مشخص نشد حریفان استقلال و پرسپولیس در ۳ هفته پایانی پرونده های فساد دیگری در فوتبال ایران در راه است سپاهان کاری به پرسپولیس ندارد! پرسپولیس مذاکرات را متوقف کرد درویش منتظر تعیین بودجه از سوی بانک شهر نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس
سرخط خبرها

زنان بسکتبال ایران در رده آخر سطح B آسیا

  • کد خبر: ۸۷۶۵۵
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
زنان بسکتبال ایران در رده آخر سطح B آسیا
تیم بسکتبال زنان ایران با شکست به رده ششم سطح B آسیاکاپ بانوان رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار رده‌بندی پنجم-ششمی رقابت‌های سطح B بسکتبال زنان آسیا امروز در سالن ملک حمزه امان، بین تیم‌های ملی بانوان ایران و سوریه برگزار و در نهایت با نتیجه ۶۳ بر ۵۸ به پایان رسید.
ایران در غیاب تینا عیسائیان و معصومه اسماعیل‌زاده، با ترکیب آناهیس خداوردیان، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان تهرانی، شیدا شجاعی و دلارام وکیلی بازی را آغاز کرد. شروع خوب ایران با درخشش عبدالوند، وکیلی، شجاعی، یزدیان تهرانی و نگین رسولی‌پور که به بازی آمد ۱۷ - ۷ پیش افتاد.
کوارتر دوم وکیلی سبد گرفت تا ایران ۱۹ - ۷ پیش بیفتد، اما سوریه از این پس ابتکار عمل را به دست گرفت و با یک ران ۱۴ امتیازی ۲۱ - ۱۹ پیش افتاد. بانوان ایران جبران کردند تا ۳۰ - ۲۳ برنده به رختکن بروند.
درخشش رندی براون، سدرا سلیمان، راشا سکران، جسیکا حکیمه
در دو کوارتر دیگر هم برتری سوریه را رقم زد. هرچند در لحظات پایانی به دو امتیازی حریف رسیدند، اما دو پرتاب آزاد سدرا سلیمان برتری ۶۳ - ۵۸ سوریه را رقم زد تا ایران با ۴ شکست و مقام آخر سطح B آسیا به کارش پایان دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->